Jezik / Lingua

sreda, 28. december 2016

Kalifornija Death Valley, res nekaj nepozabnega

Na celotnem potovanju sem najmanj pričakovala od Doline smrti. Kljub temu, da je bila to za nas obvezen ovinek na poti iz Los Angelesa v Las Vegas, sem bila prepričana, da me puščava Mojave ne bo presenetila, saj smo bili to leto tudi v Dubaiu, kjer je puščava prav čarobna kot iz pravljice. Pa sem se krepko zmotila. Bolj, ko smo se približevali Dolini smrti, bolj sem bila navdušena. Ceste ravne, da ne vidiš konca, okrog samo nizko puščavsko grmičevje in sem in tja kakšen drevešček, ki je mene spominjal na Joshua Tree.






Ko smo se vedno bolj približevali Dolini smrti, me je najbolj presenetilo kar nekajkratno vzpenjanje visoko na hrib na višino nad 4.000ft (1.200 m) in potem spet strmo spuščanje v dolino, Nekako sem si predstavljala, da bo cesta vodila bolj navzdol, kot navzgor v hrib, saj je Dolina Smrti, kar nekaj deset metrov pod morsko gladino, najnižja točka pa celo 86 metrov pod morsko gladino. Te vse ogromne vzpetine, ki jih moraš premagati, potem ponovno spuščanje po strmi vijugasti cesti navzdol, okrog pa se narava spreminja iz kilometra v kilometer. Nekje so skale skoraj živo rdeče, drugje rumene in še naprej za naslednjim ovinkom, pa celo temno sive barve.




Vreme, ni bilo prav tako, kot smo ga pričakovali v Dolini smrti, saj smo imeli na poti celo naliv, veter je bril kot pri norcih, bilo je mrzlo, za naslednjim ovinkom pa smo imeli sonce in prečudovito mavrico v daljavi.


Na poti smo 2-krat doživeli celo manjši peščeni vihar, ko smo prispeli v Stovepipe Vells, pa nas je ponovno presenetilo sonce in zmerna vročina, tam nekje okrog 30 stopinj, ravno prav, da smo se malo ogreli. Veter, sonce in oblaki so nas spremljali skozi celotno dolino in zaradi izredno močnega vetra se nismo mogli povzpeti na bele sipine. Že ob prvem poskusu se je veter in pesek zagnal v nas kot za stavo in smo vsi bežali v varno zavetje avtomobila.




Na poti smo se še obvezno ustavili v kraju Furnace Creek, kjer je bila izmerjena uradno najvišja temperatura na svetu (56,7 stopinj Celzija)
Nekaj zelo zanimivega in vredno obiska je Zabriskie Point. Ko se povzpneš po lično urejeni cesti, ti skorajda zastane dih. Prekrasen razgled se razprostira iz razgledne točke in vsaka dodatna beseda bi bila tukaj odveč, zato pa so bolj nazorne fotografije.









Za obisk Death Valley je potrebno plačati vstopnino 25 $ / osebni avto. Vstopnino lahko plačate na različnih postojankah in mi smo jo plačali v Furnace Creek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar