Jezik / Lingua

ponedeljek, 30. januar 2017

Road Trip Kalifornija in Las Vegas

Ker dobivam kar nekaj vprašanj kako smo točno potovali po Kaliforniji vam spodaj podajam naš predlog potovanja. Naredili smo nekako klasičen road trip.

1.dan
Prihod v Los Angeles in ogled mesta z avtomobilom. Spali smo v motelu Coral Sand v predelu Hollywood.

2. dan
Na vse zgodaj zjutraj smo bili že na Griffith Observatory, potem smo se odpeljali do Santa Monica, si tam ogledali znani Santa Monica Pier, se sprehodili po čudovitem mestnem jedru in se odpravili naprej do Venice Beach. Popoldne smo si privoščili sprehod po znani ulici Hollywood Blvd., se potepali po Beverly Hills, Rodeo Drive.....

Griffith Observatory

Rodeo Dr.
3.dan
Prebudili smo se v mračno jutri in vse je kazalo, da bo deževalo. Takoj po zajtrku, ki smo si ga pripravili kar v hotelski sobi, smo zaprli kovčke in se odpeljali novim avanturam naproti. Svetujem, da si vaše jeklene konjičke napolnite vedno v mestih, ker je ob avtocestah in potem v bolj oddaljenih krajih bencin vedno dražji. Na galon so se gibale cene od 2,50$  pa tam nekje do 4,50$, v Death Valley pa je edina črpalka v Stovepipe Wells, kjer je bila cena nekaj čez 6 $. Naj še omenim, da so v kraju Mojave kar 4 črpalke in zadnja proti Dolini smrti je imela najcenejše gorivo.
Pot proti Dolini smrti nas je vodila preko goratega predale in narava je bila naravnost očarljiva. Na celotni poti nas je spremljal veter, dež, sonce, mraz, vročina in manjši peščeni vihar. Dolina smrti nas je naravnost očarala in kaj več si lahko preberete na tem linku. Pozno popoldne smo prispeli v Las Vegas in se nastanili v hotelu The Palazzo. Po večernem ogledu mesta smo kar padli v mehko posteljo.

Na poti v Death Valley

4.dan
Že prejšnji večer smo se odločili, da bomo v Las Vegasu ostali še eno noč, vendar je bila naša hotelska soba 3x dražja kot smo jo plačali mi. Zato smo naslednji dan rezervirali hotel, ki je bil takrat trenutno v akciji, The Linq. Las Vegas je mesto blišča, ki ga lahko v popolnosti priščete v 24 urah.

Las Vegas - The Venetian
Las Vegas Paris hotel
5.dan
Ta dan nas je čakala vožnja, vožnja in še enkrat vožnja do znamenitega San Francisca. Z vmesnimi postanki in s kosilom smo potrebovali skoraj 10 ur, da smo prispeli do hotela v centru mestu. V San Francisco smo prispeli prav ob sončnem zahodu, ki je mesto odelo prav v čudovite barve. V center mesta smo prispeli ravno med "rush hour" in zato je bil na vseh mestnih cestah zastoj. San Francisco nas je naravnost očaral s svojimi strmimi cestami, res čudovito.

6.dan
V San Franciscu smo spali dve noči v Town House Motel na znameniti Lombard Street. Motel je na prav dobri lokaciji in končno smo lahko pustili avto kar v motelu in se podali po mestu peš. Vožja z znamenitim tramvajem je "must do" in obisk Pier 39, kjer se lahko za kosilo okrepčate s slastnimi kremnimi juhami iz školjk (vongole) ali pa se do sitega najest jastogov. Od tam pa lahko najamete kolo in se zapeljete vse do znamenitega mostu Golden Gate. Mi smo se do mostu odpeljali kar z avtom, kjer smo našli s pomočjo aplikacije tudi brezplačno parkirišče. Obvezen je tudi obisk predela Castro District, kjer je vse polno lokalov in sproščenih ljudi. Res, nepozabno mesto, ki je vredno ogleda.
San Francisco Lombard Street
San Francisco Pier 39 - clam chowder

San Francisco - Catro Distr.
7. dan
Pot nas je vodila iz San Francisca ponovno proti Los Angelesu. Ker smo sproti rezervirali hotele, se nam je tukaj malenkost zataknilo. Namreč, hoteli so bili tiste dni v Los Angelesu zelo dragi. Zato smo se odločili, da prespimo kar v Santa Barbari in naslednjo, zadnjo noč v Los Angelesu. Odlična odločitev! Rezervirali smo motel Oasis Inn & Suits s suite sobo. Noro, v sobi smo imeli dve ogromni postelji, televizijo, ki je prekrivala skoraj celo steno, kuhinjo z vsemi dodatki in ogromen hladilnik, ter prekrasno in zelo čisto kopalnic. Santa Barbara je prijetno in urejeno obmorsko mestece.

8.dan
Odpočiti in naspani po obilnem zajtrku, ki so ga nam pripravili v motelu, smo se odpravili ob Pacifiku do znamenitega Malibu-ja. Da bi prišli do znamenite filmske plaže svetujem, da se v Malibuja zapeljete po cesti ob hišah, ki so ob morju in najdete dostop do morja (označenih je kar nekaj dostopov do morja). Potem smo se odpeljali ponovno do Los Angelesa in direkt v shopping na Hollywood Blv. Ta večer smo rezervirali hotel malo bližje predelu Santa Monica in smo zato peživeli večer še na tem delu mesta.

Malibu
9.dan
Ker smo imeli let šele popoldne, smo se odpravili še na ogled Down Town-a., nato pa proti letališču LAX, kjer nas je čakalo letalo za povratek na Staro celino.